Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

My Blog

Conoce más

Soy Enrique Ortegon

Con más de 15 años de experiencia en estrategias de branding y marketing B2B/B2C, Enrique Ortegon se especializa en SEO y SEM, además de ser experto en WordPress desde 2008. Como consultor de marketing para pequeñas empresas en México y Estados Unidos, su trabajo abarca investigación exhaustiva, análisis competitivo, generación de ideas innovadoras, asignación de recursos y desarrollo de campañas PPC exitosas.

Desde 2012, ha sido consultor de marketing político y también es coach de fútbol americano, desempeñándose como coordinador ofensivo. Su liderazgo ha sido clave en impulsar el crecimiento de empresas dentro de la industria digital. Ha sido reconocido como experto en marketing digital por Alianzo en España y ha sido incluido en la lista de los 100 mejores consultores de marketing de Players of Life.

Actualmente, está expandiendo su conocimiento en ciencia de datos buscando aplicarlo en marketing y además de los deportes.